
dr Katarzyna Ziębakowska-Cecot
Katedra Pedagogiki i Psychologii
Wydział Filologiczno-Pedagogiczny, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
Wydział Filologiczno-Pedagogiczny, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
- Strona główna
- Współcz. koncepcje wych. przedszkolnego I
- Metodyka edukacji przyr. i społecznej
- Pedagogika przedsz. i wczesnoszkolna
- Współcz. koncepcje wych. przedszkolnego II
- Projektowanie i ewal. zaj. w ed. techn. i komp.
- Seminarium
- TIK w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Kontakt
- Blog „Pedagogika dla każdego”
- Intensive Programme 2013-2014
- Comenius Regio 2013-2015
Start
-> Projektowanie i ewaluacja zajęć w edukacji technicznej i komputerowej -> Literatura
:: Literatura podstawowa ::
Projektowanie i ewaluacja zajęć w edukacji technicznej i komputerowej
(Pedagogika mgr)
sem. letni 2019/2020
(Pedagogika mgr)
sem. letni 2019/2020
:: Literatura podstawowa ::
- Buszkowski Igor, Michalec Katarzyna: Technika taka dla przedszkolaka, ŻAK Wydawnictwo Akademickie, Warszawa 2011
- Kraszewski K.: Podstawy edukacji ogólnotechnicznej uczniów w młodszym wieku szkolnym, Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2001.
- Nowakowski Z.: Dydaktyka informatyki w praktyce. Między praktyką a teorią. Czego uczyć?, Mikom, Warszawa 2003.
- Piecuch A.: Problemy uczenia się i nauczania informatyki i technologii informacyjnych, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2006.
- Programowanie dla najmłodszych. Gry i zabawy rozwijające umiejętności okołoprogramistyczne dla uczniów klas 1-3, CEO -> WWW
- Stachera H., Kijo A., Wilińska J.: Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?, ORE, Warszawa 2014. -> WWW
- Bębas S., Jędrzejko M., Kasprzak K., Szwedzik A., Taper A.: Cyfrowe dzieci: zjawisko, uwarunkowania, kluczowe problemy, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa-Milanówek 2017.
- Frania M.: Nowe media, technologie i trendy w edukacji: w kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego, Impuls, Kraków 2017.
- Helm J. H., Katz L. G.: Mali badacze: metoda projektu w edukacji elementarnej, Wydawnictwa CODN, Warszawa 2003.
- Jelinek J.A.: Dziecko konstruktorem. Rozwijanie zadatków uzdolnień technicznych u dzieci przedszkolnych i uczniów klasach I-III, Wydawnictwo CEBP, Kraków 2018.
- Kasdepke G.: Ostrożnie! Wszystko, co powinno wiedzieć dziecko, żeby mogło bezpiecznie bawić się w domu, Literatura, Łódź 2007.
- Koba G.: Poradnik metodyczny. Zajęcia komputerowe dla szkoły podstawowej. Klasy I-III, Migra, 2010 [CD].
- Robinson N.: Origami dla początkujących, FK Jacek Olesiejuk, Ożarów Maz. 2007.
- Encyklopedie i leksykony pomagające w rozwoju zainteresowań technicznych dzieci.
- Artykuły dot. techniki i TIK w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej (prasa, Internet).