
dr Katarzyna Ziębakowska-Cecot
Katedra Pedagogiki i Psychologii
Wydział Filologiczno-Pedagogiczny, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
Wydział Filologiczno-Pedagogiczny, Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu
- Strona główna
- Współcz. koncepcje wych. przedszkolnego I
- Metodyka edukacji przyr. i społecznej
- Pedagogika przedsz. i wczesnoszkolna
- Współcz. koncepcje wych. przedszkolnego II
- Projektowanie i ewal. zaj. w ed. techn. i komp.
- Seminarium
- TIK w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Kontakt
- Blog „Pedagogika dla każdego”
- Intensive Programme 2013-2014
- Comenius Regio 2013-2015
Start
-> Współczesne koncepcje wychowania przedszkolnego -> Literatura
:: Literatura podstawowa ::
Współczesne koncepcje wychowania przedszkolnego (Pedagogika lic)
sem. letni 2019/2020
sem. letni 2019/2020
:: Literatura podstawowa ::
- Dolya G., Klucz do uczenia się, technologia rozwoju dziecka, Key to Learning Polska 2007
- Klim-Klimaszewska A., Pedagogika przedszkolna, PIW, Warszawa 2005.
- Kwieciński Z. ¦liwerski B; Pedagogika tom 1, PWN Warszawa 2004.
- Ministerstwo Edukacji Narodowej o przedszkolach, Biblioteczka Reformy nr 21, MEN Warszawa, marzec 2000.
- Pachociński R: O¶wiata XXI wieku - kierunki przeobrażeń, Warszawa 1999.
- Skjold Wennerstrom K., Broderman Smeds M., Pedagogika Montessori w przedszkolu i szkole, tłum. Łabędzka – Karlof I., „Impuls”, Kraków 2007.
- Albinowska A., Czekalska R., Gaj A., Lauba B., Matczak J., Piecusiak A., Sosnowska J., Odkryjmy Montessori raz jeszcze… program wychowania przedszkolnego, „Impuls”, Kraków 2008.
- Bulera M., Żuchelkowa K., Edukacja przedszkolna z partnerskim udziałem rodziców „Akapit” Toruń 2006.
- Ko¶cielniak M., Zrozumieć Rogersa, „Impuls”, Kraków 2004.
- Łuczak B: Nauczanie integralne w klasach I-III z wykorzystaniem technik Freineta Poznań 2000.
- Muchacka B., Czaja–Chudyba I., Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych, „Impuls”, Kraków 2007.
- Włodarski Z., Hankała A., Nauczanie i wychowanie jako stymulacja rozwoju człowieka, „Impuls”, Kraków 2004.
- Żegnałek K.(red.), Kompetencje nauczyciela edukacji pocz±tkowej, WSP TWP, Warszawa 2008.
- Żłobicki W., Edukacja holistyczna w podej¶ciu Gestalt, „Impuls”, Kraków 2008.